Що потрібно, аби організація була доброчесною та "здоровою"?
Національне агентство з питань запобігання корупції наполегливо рекомендує використовувати Настільну книгу з розбудови доброчесної організації, розроблену як «soft law» - інструмент для керівника із побудови ефективної системи запобігання корупції та сприяння високим стандартам етики і доброчесності у різних сферах бізнесу. Її цінність полягає в наданні конкретних інструментів, які допоможуть керівникам і працівникам управляти корупційними ризиками, усувати їх та впроваджувати високі стандарти етики і доброчесності в їхню діяльність.
Варто зазначити, що відповідальним за доброчесність (ефективність) будь-якої організації відповідно до статутних документів та законодавства (ч. 2 ст. 61 Закону) є керівник. При цьому кожен працівник будь-якої організації є невід’ємною складовою у побудові доброчесної організації, тому керівникам слід залучати всіх працівників до процесу впровадження та підтримки цих важливих ініціатив.
Керівнику та управлінській команді рекомендовано визначити місію, візію та цінності організації, визнаючи доброчесність як одну із цінностей, що покладе початок ефективній імплементації запропонованих у Настільній книзі рекомендацій.
Ознайомитися з посібником https://wiki.nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2024/nastilna_knyga_z_rozbudovy_dobrochesnocti.pdf