16 листопада 2018 року заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк проінспектував хід ремонтних робіт на дорогах Хмельниччини.
Вчора, 30 серпня, начальник Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, Петро Гнидюк, проінспектував хід ремонтних робіт на об’єктах, що знаходяться на автодорозі Н-03 Житомир-Чернівці.
На ділянці автомобільної дороги державного значення Т-20-80 (Товсте-Дунаївці-Могилів-Подільський) біля села Заставля Дунаєвецького району завершено будівельні роботи.
Нещодавно Уряд затвердив Перелік об’єктів капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2018 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування.
10 жовтня керівником Державного агентства автомобільних доріг України Славоміром Новаком та Головою Правління компанії із Китайської Народної Республіки підписано контракт на реконструкцію та ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.
На ділянці автомобільної дороги державного значення Т-20-80 (Товсте-Дунаївці-Могилів-Подільський) біля села Заставля Дунаєвецького району тривають будівельні роботи.
Шлях довжиною в майже 10 років. Будівництво об’їзної дороги, що біля міста Дунаївці, припинилося ще в далекому 2008 році. Можливість профінансувати автошлях знайшли лише тепер – завдяки митному експерименту: 50% від перевиконання митних зборів спрямовують на дорожні роботи.
Завдяки реалізації митного експерименту на Хмельниччині відновили будівельні роботи на ділянці автомобільної дороги державного значення Т-20-80 (Товсте-Дунаївці-Могилів-Подільський) біля села Заставля Дунаєвецького району.
На Хмельниччині розпочався експеримент по співпраці митниці та органів виконавчої влади по індикативному показнику, згідно з яким 50 відсотків суми перевиконання загального обсягу щомісячних надходжень митних платежів будуть перераховуватись до спеціального фонду обласних бюджетів та направлятися на ремонт автомобільних доріг загального користування.
Україна побудує великий торговий шлях – автобан, який з’єднає Чорне та Балтійське море. Частина, що на території України буде протяжністю 900 км. Почати планують за 5-6 років. Вона проходитиме від прикордонного Краковця через Львівську, Тернопільську, Хмельницьку та Вінницьку області. Від Умані піде на південь до портів Одеси та Миколаєва. Таким чином, стане частиною балто-чорноморського транспортного коридору.